بی تاب!

عشق نویس !

بی تاب!

عشق نویس !

بی تاب!

هر وقت دلم بی تاب! کسی می شود .
عشق خواهد نوشت !
دست من نیست !
تمام !

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۹ خرداد ۹۲، ۱۵:۴۵ - مخلص
    احسنت

من و سردار شهید جهانگیر مرادی

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۴۲ ق.ظ
یادواره شهدای مسجد حضرت اباالفضل (علیه السلام) ایذه بود.
بیشتر برای سردار جهانگیر مرادی گرفته شده بود
مجری داستانی تعریف کرد راجع به یه پدر شهید که 2 شنبه ها
می رفت قبور شهدا که شلوغ نباشه
و روی قبور شهدا و شهید خودش زیارت عاشورا می خوند
یه شب پسرش اومد خوابش
گفت دوستام تشکر کردن و این زیارت عاشورا به دستمون رسید
ولی گله کردن چرا پدرت چیزی از ما نمی خواد ؟!
من هم رو کردم به عکس شهید سردار مرادی
گفتم بابا من ایمان دارم شما زنده اید و می تونید
کاری برای ما انجام بدید ولی میخوان به قول
حضرت ابراهیم (علیه و علی نبینا سلام ) :
لیطمئن قلبی
بشم
شما خونه ما رو تو اهواز جور کن!
همین و گفتم و درگیر برنامه یادواره شدم
یهو تلفنم زنگ خورد؟
-سلام سجاد جانم ؟
-سلام یه خونه پیدا شده رهن 10 میلیون با 50 تومان!
- نه سجاد باور کن ندارم فعلا 6 تومن دارم
همین مکالمه ما بود
اصلا یادم رفته بود که الان از شهید خواسته بودم
یادواره که تموم شد
چند کوچه بالاتر از مسجد رفتم
یادم اومد که من از شهید مرادی خواستم
دوباره خطابشون کردم که بابا ! این 4 میلیون هم جور کنید دیگه !!!
همون شب یه اتفاقی عجب رخ داد
رفیقمون که قرار بود وام که گرفت 4 میلیون بهمون بده
خانمش به خانم بنده پیام داد که وام جور شد !
وامی که قرار بود سال دیگه بهشون بدن ! و
کلی دردسر داشت گرفتنش
همون شب بهشون زنگ زدن و گفتن که واریز شد !
عجیب بود! اما باور کنیم که شهدا زنده اند.


شادی روح سردار شهید جهانگیر مرادی و همه شهدا صلوات

---
یه نکته جالب : شهید مرادی از 15 سالگی رفت جبهه 21 ساله شهید شد
تو عملیات ها با پوتین نمی رفت
می گفت اینجا خون بچه ها ریخته شده و جنازه اونا روی این خاک ها افتاده
لذا با دمپایی می رفت
دوستانی که مایلند مستند شهید رو داشته باشند
به 09168900248
یا
30002625555262
پیام بدند یا به موبایلم زنگ بزنن
یا
به ایمیل
noorsms91@yahoo.com
پیام بدن
ان شاء الله براشون می فرستم
شهید مرادی
فرزند جبهه

شیخی
  • نوربخش شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.